63 goals per match and conceded 1. The team received 21 yellow cards and one red card, while the total number of fouls committed is 152. Sparta Rotterdam's average team rating is 6. 54 per match. Ball possession is not so good for Sparta Rotterdam, with an average of 46. 00% overall in this season. For more details, please look at Sparta Rotterdam live scores, fixtures and resultsLive stream and TV broadcastSC Cambuur vs Sparta Rotterdam live TV broadcast can be seen on 1xBet, 1xBet. kz, Betclic. pl, Bilyoner, Chance, Tipsport, Tipsport SK, Wplay, bet365, bet365. nj, BetClic. fr, Veikkaus TV, ESPN (Ned), STS. pl, Bet365 (), Watch ESPN (NLD), ESPN 3 (NLD), Winlinebet, Betsafe, Betsson, Nordicbet. You will be able to watch SC Cambuur vs Sparta Rotterdam live stream online here if we find an official live video for this fixture. If more than one live streaming option is available, all the required information will be shown on this page and you should be able to choose the best live stream.
34 - Do 10 nov 23:50 17 min Afl. 35 - Wo 9 nov 23:30 Afl. 30 - Zo 6 nov 19:00 40 min Afl. 28 - Za 5 nov 22:35 Afl. 31 - Vr 4 nov 23:15 Afl. 28 - Zo 30 okt 18:55 41 min Afl. 27 - Za 29 okt 22:40 Afl. 27 - Zo 23 okt 18:55 43 min Afl. 26 - Za 22 okt 22:40 Afl. 26 - Zo 16 okt 19:00 38 min Afl. 25 - Za 15 okt 22:30 Meer afleveringen 24 min Samenvatting Ajax - FC Utrecht en AZ - PSV 12 mei 2019 19:00 14 min Samenvatting Willem II - PSV 25 apr 2019 22:25 12 min Samenvatting Ajax - Vitesse 23 apr 2019 22:20 16 min Samenvatting PSV - De Graafschap 14 apr 2019 19:00 13 min Samenvatting Feyenoord - Heracles 13 apr 2019 22:40 Samenvatting AZ - ADO Den Haag Samenvatting Ajax - Excelsior 10 min Samenvatting AZ - Vitesse 26 aug 2018 19:00 8 min Samenvatting FC Utrecht - VVV Venlo Samenvatting SC Heerenveen - Feyenoord Samenvatting Willem II - Heracles Samenvatting NAC Breda - Excelsior 25 aug 2018 22:30 11 min Samenvatting PEC Zwolle - PSV Samenvatting Ajax - FC Emmen Samenvatting De Graafschap - FC Groningen 9 min Samenvatting ADO Den Haag - Fortuna Sittard 24 aug 2018 22:25 Samenvatting Heerenveen - Vitesse 19 aug 2018 19:00 Samenvatting Emmen - AZ Samenvatting Feyenoord - Excelsior Samenvatting FC Utrecht - PEC Zwolle Meer fragmenten Laatste afleveringen Samenvattingen wedstrijden Toon meerMeer > 2 min Excelsior - Volendam 3 min FC Emmen - SC Cambuur FC Groningen - Feyenoord Go Ahead Eagles - FC Utrecht Fortuna Sittard - PSV Vitesse - NEC Ajax - FC Twente Sparta Rotterdam - Excelsior FC Volendam - RKC Waalwijk sc Heerenveen - AZ Excelsior - FC Groningen SC Cambuur - FC Volendam NEC - Ajax FC Utrecht - Feyenoord PSV - Sparta Rotterdam Fortuna Sittard - Go Ahead Eagles AZ - Vitesse RKC Waalwijk - sc Heerenveen FC Twente - FC Emmen Go Ahead Eagles - Vitesse Voetbalpodcast De NOS-commentatoren nemen de voetbalweek met je door aan de hand van anekdotes, analyse en voetbalnieuws.
Wil je alle Eredivisie wedstrijden live zien via Interactieve TV? Dan is het ESPN Eredivisie pakket voor jou ideaal. Via TV Anywhere Heb je T-Mobile TV of Interactieve TV van T-Mobile? Je hebt dan altijd een livestream voor Eredivisie voetbal tot je beschikking. Met de TV Anywhere app kijk je namelijk gratis online tv kijken naar het open kanaal van ESPN Eredivisie, dat in ons basispakket zit. Heb je het ESPN Eredivisie pakket? Dan zijn ook de twee andere Eredivisie zenders via TV Anywhere te bekijken.
NOS Studio Sport Eredivisie gemist? Start met kijken op NPO StartOverzicht Afleveringen Fragmenten 27 min nieuw bekeken NOS Studio Sport Eredivisie Afl. 3 - Gisteren 23:16 55 min Afl. 2 - Zo 15 jan 19:00 53 min Afl. 2 - Za 14 jan 22:30 Afl. 1 - Zo 8 jan 19:00 Afl. 1 - Za 7 jan 22:35 26 min Afl. 1 - Vr 6 jan 23:00 Afl. 31 - Zo 13 nov 19:00 47 min Afl. 29 - Za 12 nov 22:30 28 min Afl. 32 - Vr 11 nov 23:20 15 min Afl.
Please be aware that some live events might not show up because of country restrictions (based on your location). SC Cambuur - Sparta Rotterdam video highlights will be posted after the match, featuring goals and notable match events from this fixture. We only show video highlights from official channels and you can safely embed all the videos found on scoreaxis. comSC Cambuur - Sparta Rotterdam PredictionIt is hard to predict the winner of this match, since both teams have somehow the same chances of winning. First team to score should be Sparta Rotterdam, with 55% chances. At halftime, the most probable outcome should be a draw (48% chances).
Op ESPN via TV Anywhere. Met de ESPN app. Via de TV Box en Apple TV app Interactieve TV Als klant van Interactieve TV en T-Mobile TV kijk je gratis naar het open kanaal van ESPN Eredivisie. Deze zender vind je op kanaal 150. Je hebt alle interactieve opties tot je beschikking. Zo kun je een wedstrijd terugkijken of vanaf het begin laten afspelen. Heb je een TV Box met opnamefunctie of de Cloud Opnemen functie? Dan kun je ook wedstrijden opnemen om langer terug te kunnen kijken.
We might have a chance that only one team will score goals in this match. Players that have big chances to score in this fixture are: Mohammed Tahiri 15. 38%Tobias Lauritsen 14. 29%Tom Boere 14. 29%Elias Hoff Melkersen 13. 33%The correct final score is the hardest to predict. We use different methods to calculate the most likely outcome(s). We strongly encourage you to use this prediction for informational purposes only. ScoreAxis correct score prediction for this match: 1:1Our predictions should not be used for betting or gambling on sports and scoreaxis.
Sportstream24 | Gratis Sport Kijken! Sportstream24 | Gratis Sport Kijken! Ga naar de inhoud 21 januari 2023 Live Dordrecht – Telstar Door admin Live Dordrecht – Telstar – In de Keuken Kampioen Divisie ontvangt FC Dordrecht vanmiddag om 16. 30 uur Telstar. Wil je… Live NEC – FC Emmen Live NEC – FC Emmen – In Eredivisie ontvangt NEC Nijmegen vanavond om 18. 45 uur FC Emmen. Wil je deze… Live PSV – Vitesse Live PSV – Vitesse – In Eredivisie ontvangt PSV Eindhoven vanavond om 20. 00 uur Vitesse uit Arnhem. Wil je deze… We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept All”, you consent to the use of ALL the cookies.
Je kunt deze app gratis gebruiken als je het ESPN Eredivisie- of ESPN Compleet pakket hebt. Het fijne aan de app is dat je altijd en overal toegang hebt tot de zenders die onderdeel zijn van jouw abonnement. Ook kun je via Apple TV en Chromecast het beeld naar een groot scherm streamen. Wat heb je nodig om de Eredivisie te streamen of kijken? Op je televisie kijk je de Eredivisie via de zenders van ESPN. Wil je via een livestream Eredivisie kijken op je telefoon, tablet of laptop? Dan heb je de TV Anywhere app nodig (voor een telefoon of tablet) of kijk je via de browser.
PSV - Cambuur kijk je hier via een gratis live stream - Actueel SportnieuwsZaterdagavond kan je via een gratis livestream Eredivisie voetbal kijken. Kijk PSV – SC Cambuur hier via een gratis live stream. Deze wedstrijden kijk je zaterdagavond via een live stream 16. 30 uur: VVV-Venlo – Almere City FC (KLIK HIER en open de gratis LIVE STREAM) 18.
Daarmee zijn Feyenoord, Ajax, PSV en AZ (in volgorde van de ranglijst) de vier clubs die spelen om de titel. Vorig jaar had Feyenoord op Europees gebied een topseizoen. Ze wisten de finale van de nieuwe Europa Conference League te halen, waar AS Roma een maatje te groot was. Als gevolg daarvan vertrokken heel wat belangrijke spelers en was het de vraag hoe dit seizoen zou gaan. Maar de outsider doet het erg goed. Orkun Kökcü is dit seizoen definitief doorgebroken en behoort tot de beste spelers in de Eredivisie. Met acht doelpunten laat Danilo zien een goede versterking te zijn.
Clubliefde - Sparta Rotterdam//www. youtube-nocookie. com/embed/QYTFqqTMDAU? rel=0&controls=1&showinfo=0interviewSven Mijnans: “We moeten niet denken dat nu we zesde staan Cambuur-uit een makkelijke wedstrijd is”voorbeschouwingSparta naar Leeuwarden voor ontmoeting met CambuurnieuwsLokilo op huurbasis naar IstanbulsporvacatureVacature assistent controller voorbeschouwingJong Sparta hervat competitie tegen Spakenburg Team G P D 1 Feyenoord 16 37 25 2 AZ 16 33 11 3 Ajax 16 32 27 4 PSV 16 32 22 5 FC Twente 16 31 17 6 Sparta Rotterdam 16 28 10 7 FC Utrecht 16 26 2 8 sc Heerenveen 16 24 1 9 N. E. C. 16 19 3 10 Go Ahead Eagles 16 19 -1 11 Excelsior 17 19 -19 12 RKC Waalwijk 16 18 -4 13 Fortuna Sittard 16 16 -9 14 Vitesse 16 15 -13 15 FC Groningen 16 12 -16 16 FC Emmen 16 12 -16 17 FC Volendam 17 12 -24 18 SC Cambuur 16 9 -16 voorbeschouwing jeugdopleidingO18 op bezoek bij FC Twente/Heracles, O15 tegen UtrechtticketinfoInformatie kaartverkoop Fortuna Sittard – Sparta RotterdamnieuwsVizier op oud-Spartanen: De Roon, Goodwin en Thy//www.
com/embed/7DbBWJzq2jM? rel=0&controls=1&showinfo=0videoJason Oost (Hoofd Opleiding): ‘Goede eerste seizoenshelft, met elkaar doorbouwen’NieuwsKamphuis fluit tegen SC Cambuur, thuisduel met RKC onder leiding van Makkelie//www. com/embed/gjdcles43pQ? rel=0&controls=1&showinfo=0interviewElias Hoff Melkersen: “Dit is een goede plek voor jonge spelers”nieuwsElias Hoff Melkersen op huurbasis naar Sparta//www. com/embed/80ji__02EWU? rel=0&controls=1&showinfo=0samenvattingSamenvatting Sparta Rotterdam – Excelsior//www.
Daarvoor kwamen ook belangrijke versterkingen, zoals Steven Bergwijn en Calvin Bassey. Het begin van de competitie was goed, maar daarna kwam er wat zand in de motor. Trainer Alfred Schreuder staat onder druk. Een slechte herstart van de competitie kan hem zijn baan kosten. PSV staat met evenveel punten als Ajax op de derde plek. De club uit Eindhoven wisselt sensationele wedstrijden af met onbegrijpelijke dompers. Uit tegen Groningen en Cambuur werd verrassend verloren en ook tegen AZ ging de club thuis onderuit. Van Ajax werd dan wel weer gewonnen. Xavi Simons en Cody Gakpo zijn dit seizoen de smaakmakers.
Ook Quinten Timber en Sebastian Szymański zijn belangrijke versterkingen. De grote vraag is wel hoelang Feyenoord dit gaat volhouden. Hun selectie lijkt in de breedte iets minder sterk. Blessures kunnen roet gooien in de Rotterdamse dromen. Voorafgaand aan het seizoen was Ajax de grote favoriet. Belangrijke spelers vertrokken voor torenhoge transferbedragen.
Maar Gakpo is inmiddels verkocht aan Liverpool. Gaat het de ploeg van Ruud van Nistelrooij lukken om die klap op te vangen? Tot slot hebben we nog AZ. Een club die elk jaar goed meedoet. Ze hebben het weer voor elkaar gekregen om talent de kans te geven. Tijjani Reijnders en Milos Kerkes zijn twee jonge spelers die hoge ogen hebben gegooid. Maar ook de rest van de selectie lijkt boven zichzelf uit te groeien. Overwinningen tegen Ajax en PSV zijn daar goede voorbeelden van. De strijd om Europees voetbal Vlak achter deze top vier staan in de volgorde op de ranglijst FC Twente, Sparta Rotterdam, FC Utrecht en SC Heerenveen.
SC Cambuur vs Sparta Rotterdam live stream, score and H2HSC Cambuur - Sparta Rotterdam Preview, Live Streaming and PredictionIn their previous matches, SC Cambuur won 0 games and lost 3 (with Lille, FC Volendam, De Treffers) while 2 games ended in draws against FC Groningen, FC Emmen. SC Cambuur managed to score 6 goals and conceded 2 goals (6-2). SC Cambuur scored an average 0. 56 goals per match in the current league season. In terms of discipline, the home team received 21 yellow cards and 3 red cards, making 9.
Sportclub Cambuur
Sparta Rotterdam live stream, fixtures on TV - Sporticos
Meestal zijn dit de tijden: Vrijdag: 20. 00 uur Zaterdag: 16. 30, 18. 45, 20. 00 en 21. 00 uur Zondag: 12. 15, 14. 30, 16. 45 en 20. 00 uur. Wil je precies weten wanneer je een wedstrijd uit de Eredivisie kunt kijken? Bekijk de gids in de TV Anywhere app en start met tv kijken via internet. Alles over het vervolg van het Eredivisie seizoen 2022/2023 Door het WK 2022 dat in de winter is gehouden, is de competitie iets anders dan gebruikelijk. Er zijn veertien wedstrijden gespeeld. Nog twintig te gaan. Tijd voor een beschouwing op wat komen gaat! De titelkandidaten: Feyenoord, Ajax, PSV en AZ Na de winterstop staan vier teams binnen vier punten van elkaar.
Panenka Rotterdam
Cambuur - Sparta Rotterdam - Eredivisie.nl
Cambuur Leeuwarden vs Sparta Live Stream & Results 21/01